Dolge

AvatarTraim si asta ne ocupa tot timpul

Instead of stressed, i lie here charmed...

-Cat sa retrag?
-Vorbim de bani? Tu cat vrei sa...
-Cat de doua drumuri cu taxiul.
Ce ne mai distram noi...
-Venim sa te luam!
-Ok, sunt in drum spre bancomat!
-Te pescuim din drumul spre bancomat atunci.

-Sasule pe unde ma duci?
Ma concentrez pe coltul cu Pizza Hut.
-Am trecut?
-Nu inca, nu vezi ca ardem benzina la stop?
-Pai...
-Bulan, daca n-ai televizor acasa te uiti la panouri colorate?
-Ihi...ma cam orbesc. Cand dracu or sa ma sune aia cu ochelarii?

"Ai grija la non-culori. Sa traiesti cu numele!" Domnisoara e prea piti. Sasu rade, ea face clabuci de fum, eu dau iama prin lanul de porumb. Marley, Marley, Marley...
Ioana imi ureaza chestii cu femei. Papusa... Misaca ma provoaca la un dans pe perete. 10 lei pt 10 minute. Ma dau rusinos si o lasam balta. Ana imi da iara clasa. Nu ma calific. N-am stofa de cadana.
Schimbam macazul, pipa merge mai bine. O mare adunatura de hemingwaysi. Every you and every me...he. Cacat! Let's follow the cops...

-Am o sticla de ceva bun; Mircea...
-Si ce faci cu ea!
-Ii fac reclama!
-Ai vrea tu.
Asa ne place noua sa ne radem.
-Ah...let's spend the night at Jimmy Choo's, i'll give you coats and cheap shampoo, i'll give you nothing else to do...
-Ai baut cam mult!
-Poate! Da' tot am o sticla de ceva bun.

-Te gandesti? Inca te gandesti? La ce te gandesti? Zi repede, nu ezita!

Dormeam...