Dolge

AvatarTraim si asta ne ocupa tot timpul

Bingo - Episodul 11

"Inreaga crestinatate il praznuieste astazi pe cel dintai ucenic chemat la apostolie de catre Iisus Hristos, adica pe Andrei. Pentru romani, sarbatoarea Sfantului Andrei are o incarcatura spirituala si emotionala deosebita - lui ii datoram existenta noastra crestina.
Fie ca Sfantul Andrei sa va aduca bucurie, pace in casa, sanatate si gandul cel intelept, spre o viata mai buna!

La Multi Ani!

Cu dragoste,
Anca Daniela BOAGIU
Candidat Senat Colegiul 4"

De prin aprilie nu am semnal tv. Acum mi-am amintit de ce.

Eu nu votez. Sunt mult prea ignorant, lipsit de spirit civic, arogant si iara ignorant. Dar pentru voi, votantii ce veti semna in catastif, urmariti in cele ce urmeaza o viziunea aproape geniala a unor tipi complet geniali:




PS: tot nu inteleg de ce dracu mi-a trimis Vanghelie felicitare de Pasti. Doar stau in sectorul 2...