Dolge

AvatarTraim si asta ne ocupa tot timpul

NEXT reloaded

Am fost si miercuri. Miercuri a fost si mai interesant. Am gasit puhoi de lume in fata cinemtografului. Am spart cordonul la 21.15 desi trebuia sa inceapa proiectia la 21.00. Aceleasi fete de marti. Aceiasi Andrei Gorzo si Alex-Leo Serban. Aceiasi tineri trendi-flendri, cu acelasi accent frantuzit ( am inteles, majoritatea scurturilor de animatie sunt facute de francezi, dar si majoritatea publicului e tot franceza?). Si iarasi aceleasi genti asezate frumos pe scaune, marcand ca pisatu cainelui teritoriul: "OCUPAT". Asa ca am fost cuminte si am ars-o pe jos, in stilul "La pietre".
Se inchid luminile, incepe proiectia, proiectia sta pe pause, se reia proiectia, in fine, incepe si primul scurtmetraj.
"It's all fun and games until someone loses an eye". Adica Spider. Adica vazut, placut, bifat, ramas doar de observat reactia salii.
In fine, dupa al treilea scurt am plecat. Prea stateam cu picioarele chircite, prea stiam ca le vad pe toate pe net, prea trebuia sa-mi calc camasa pt a doua zi.
E, si acu sa povestim. Dupa cum spuneam, am nimerit la Future Shorts . In deschidere, fondatorul Fabien Riggall ne-a povestit cum ca FS ar fi cam cel mai mare "label" de scurt-metraje din lume. Opereaza cam in 25 de tari si ar avea in jur de 15 mii de spectatori/luna. Ideea e chiar desteapta si nobila in acelasi timp: aceea de a infiinta un canal de de s.m. astfel prelungindu-le viata. E clar ca viata unui s.m. se limiteaza doar la festivaluri. Intre, se misca ca ochiul mortului. Dar baietii nu s-au oprit aici. Nobil, nobil, dar trebuie sa iasa si bani. Asadar s-au constituit in cea mai mare retea de distributie a celor mai bune s.m. Si mai mult, din 24 aprilie vor fi prezenti si in Romania. Vedeti aici sectiunea in limba romana ( din pacate incomplet tradusa) iar mai jos vedeti una bucata viodeoclip ce a evoluat splendid la sectiunea future shorts:

Bat For Lashes - What's a Girl To Do


PS: Am trecut si sambata seara pe la Eforie. La 22.30, tot juriul era la o tigara in fata cinematografului. Si pe langa ei, ghici cine? Aceleasi fete de tineri trendi-flendri cu accent frantuzit. N-am mai intrat...