Dolge

AvatarTraim si asta ne ocupa tot timpul

NEXT

Next, festival International de Scurt si Mediu Metraj. M-as fi oprit doar la Scurt; festival de scurt. Cel putin prima zi asta mi s-a parut, ca ni s-a cam dat m^%e...
In fine, organizare de cacao. La 19 nu am putut intra. Motiv: sala arhiplina. La 21 mi-am adus aminte ca sunt roman. Totusi, sala arhiplina (de, intrare libera).
Invitatii... nu se simt in largul lor daca presteaza in engleza pe scena, deci "parlevu franse"? io canci asa ca da-i si asteapta traducerea in engleza (cam ciuntita de altfel) a prezentatoarei.
Filmele din prima zi... le-as da nota "ok". Dar nu am catalogul la mine. Si daca ar fi sa continuam aerele pedagogice si sa citez pe cineva din birou, "ce invatam noi de aici?", in prima zi am aflat ca in Brazilia unele femei dezvolta ramuri pe corp, ca o insiruire de poze, la un fps sarac tare, poate forma un film, ca iepurii au nevoie de consiliere psihologica si anger managment si ca in Noua Zeelanda, ceata poate fi un afrodisiac puternic.
Interesant nu?
Altfel spus, la 21 am reusit sa intru, folosindu-ma de silueta mea impecabila. M-am strecurat printre adolescenti si tineri trendi-flendri, m-am ferit ca o felina de frantuzismele liceenilor emo like si am nimerit la " Semaine de la Critique" ( SIC Cannes, unde inseamna paralel). Am vizionat "Un ramo", "La route, la nuit", "Rabbit troubles" si "Fog". Am apreciat "Rabbit troubles" si "Fog".
Se pare ca bulgarii au o problema cu iepurii si se mai pare ca muraturile sunt o muza buna. Hai vecinii cu ceafa lata, hai Stoicikov! O comedie absurda. Ceva in genul Spider.
Nici cu ceata asta nu mi-e rusine. Un statement (acu e momentul sa aruncati cu pietre in mine), o transformare, un salt, un pas in viata...un sut in cur?
Dar filmele le dicutam mai apoi.
Next please!