Dolge

AvatarTraim si asta ne ocupa tot timpul

Up the irons

Au trecut si 4 ale lui august. Pe Cotroceni au trecut, cu Maiden la aparat.

Pretext

Cum nu mai am cosuri si nici plete, deci am depasit pubertatea, am decis ca nu are rost sa merg la Metallica. Asadar up the irons.

Tricoul
Trebuie sa recunosc ca am plecat putin frustrat la concert. Io nu aveam tricou cu ruock. Inca de la pranz am vazut roacari prin Baneasa pe la Mall ??? ( not so metal) pozandu-se cu hidosenia aia de fantana ( dat fiind ca e numa din fiare probabil materializeaza artistic quintesenta rock-ului). Baietii astia evident avea tricouri cu ruock. Din acelea negre imprimate cu schimonoseli grafice. Mai apoi am vazut hoardele in metrou, in Iancului, chiar si pe drum spre casa.
Cu siguranta viata de corporatist mi-a schimbat perspectiva, mi-a amortit flacara rock si nu mai sunt in stare sa fiu pe aceeasi lungime de unda cu ei. Nu mai simt muzica si prin urmare nu ma comport ca atare. Adicatelea nu mai umblu cu bocanci in mijlocu verii, nu imi atarn lantu de blugii de iarna (pe care trebuie sa-i port tot in toiul verii) si nu ma intolesc cu tricourile mai sus amintite. Accept orice acuza pe tema asta si ma voi autoflagela bucuros. Dar nu inteleg doua lucruri:
1. sa merg la concert Iron Maiden cu tricou Metallica? Manowar?? Canibal Corpse?????? WTF!?
2. sa merg la concert Iron Maiden cu tricou inscriptionat Iron Maiden. Cam 75% din stadion. Stiu ca baietii o mai iau la masea sau la nara, dupa posibilitati, si ca uneori e bine sa le aduci aminte cine sunt, dar totusi, nu e cazul sa te prezinti ca la examen, cu manualul profesorului pe banca, in speranta ca vei lua un punct in plus.

Sunetistii ( Ca)
Ca inaltele trebuiau sa fie mai joase, ca mediile se auzeau nu's cum, ca ecranele cam prafuite, ca mixeru e vechi ca mai stiu eu ce alte detalii tehnice pe care un ascultator mediocru ca mine nu le poate detecta.
Sunt un "participant" la concerte destul de usor de multumit din punct de vedere al calitatii sunetului si toate detaliile asea simandicos de tehnice m-a lasat putin perplex. Asa ca domnule Iliescu, domnule Ionut, haideti va rog sa ne bucuram de concert zic. Daca nu, you can always fuck off and die.

Concertul
Genial!

Impresii
Nu am avut bunavointa (bunavointa nu privilegiul) de a participa ca spectator la concertul bolovanilor rostogolitori, parintii spectacolelor rock.
Totusi, fara a face benchmarking, pot sa afirm ca fecioarele au facut un show bun. Decoruri multiple, animatie, Eddy teleghidat, flacari si discursurile lui Bruce. A, si mai mult de atat, domle, deci a alergat si a sarit omu asta cat n-am alergat eu toata viata. De sarit, oricum sunt. Si are niste ani al activ.
Am insa niste rezerve asupra playlist-ului. Se putea mai bine. Se putea si o piesa mai noua, se putea reveni si la al doilea bis...ceea ce ma face sa cred ca de fapt nu a fost chiar genial.

Piesa
Filmuletele de pe youtube de la reprezentatia din Bucuresti sunt de o calitate indoielnica (mai ales ca sunet), insa urmatoarele reusesc sa redea cat de cat atmosfera: